Tuesday, June 22, 2010

selesai suda intersesi ak untuk subjek MALAYSIAN DERIVATIVE....soalan nyer agak mengelirukan jugak so ak x meletakkan harapan tinggi sgt.......best gak class intersesi ni mcm2 ada hahhhahaha...c pantai ada huhuu gigih c pantai tu mcm2 gaya ada ish3 kl ak ada adik cam 2 ak da rentap da tudung dia....dengan kerenah c bondz hasan sani bagai ak pun dabole terikut hafal iklan tu........thanks to cik nad and yana sebab selalu menumpangkan saya balik....segala jasa dan keringat anda xakan saya lupa kan oww iye xlupa kenangan kita study bersama2.....and thanks jugak kepada sifu saya cik intan zafina manaf sbb banyak membantu saya .....so selamat tinggal kepada BBAF4D and selamat datang to BBAF5D.....so sem baru ni ak hope da xda kejadian macam last sem....cuma yang pasal c polan tu i'm so sorry sampai mati pun ak belum tentu nak maafkan-mu...ak tahu mesti owg tertanya2 ape masalah ak ngan c polan tu padahal sebelum ni bkan main rapat la...mesti owg ingat ak jelous sbb dia couple ngan gurlz ni heloo benda tu langsung xda kene-mengena OK!!!!!ak xheran pun diowg tu nak couple or kahwin ok!!!!cuma ada masalah lain yang hanya owg2 tertentu jer yang tahu and ak xakan pergi ke sorang demi sorang and explain ape yg berlaku sebenarnya...korg nak pikir ape korg nyer pasal la ea.......paat betul tp ak nak menyesal pun xguna benda da jadi ak pun bkan heran sgt pun......and so ak hope BBAF5D akan ada lebih banyak benda baik then konflik and problem ak nak semua benda baik2 sajah ok....target untuk next sem is enjoy selagi bole sbb next sem adalah sem last saya di KBM sebelum berpraktikal and lebih rajin dan gigih untuk naik kan semula CGPA saya :P......

p/s: pesanan untuk diri saya sendiri untuk next sem jgan nak ambik tahu sgt hal owg and jaga la diri sendiri ok!!!!!!jgan cepat mengentan,tingkatkan prestasi kurangkan kontrovesi (>,<)

No comments:

Post a Comment