Friday, June 4, 2010

list thing that i want in tis moment

1) ak just nak hidup in peace xnak gaduh2 know wat penat la kl nak gadoh2 ngan owg ni nak2 ngan member2 sendiri.....so i decide just just forgive and forget ;p

2) hope all my friends and people around me dont simply judge me be4 known me better
sumtime pasal mulut ak ktorg gaduh and timbul salah faham but to those who know me better
akn paham ngan perangai ak ni huhuhuu

3)hope i can still lepak wit my yayang and still keep in touch forever

4) ak nak semua owg maaf kan ak then eveything back to normal

5) hope can find mate like yun kaiwang

6) enjoy my life selagi boleh ;0

7) hope dapat fullfill my wish nak g holiday ngan ibu

8) dapat tempat practical yang ok

9) dapat graduate ngan pointer yang cantik

10) dapat ape yang ak nak on my birhday huhuuhuh


p/s for tis time tu jer yang ak nak nnt kl ak ada terfikir ape2 ak add lagi ea huhuhuh

No comments:

Post a Comment