Sunday, September 19, 2010

saya tengah sedih la sakarang ni...yayang carol busy sbb ada exam this Monday and Tuesday....yayang jenny dengan keja nya d KL....yayang doreen kat UKM nasib baik yayang AT ada tp saya rasa bersalah plak sbb selalu menganggu nyer bila nak dating.....sorry yang...camne nak hilang kan rasa sedih ni?????tp saya xda la sedih sgt cuma saya bosan je hahhahhahaha...bila da bosan mcm2 la yang d pikir kan and kadang2 tersentap plak...ish sedey la hope perasaan ni temporary sajahhh sbb saya xsuka perasaan yang mcm ni...ape pun saya sangat happy masa cuti ari tu iye la cik doreen kita balik ada dia gamat la melaka ni....gelak xingat siang ke malam ish2.....walaupun 2 minggu dapat la main bowling,karok and lepak2 d oldtown....paling best bila ktorg lepak kat umah ak ms raya tengok GLAMORKAN RAYA ANDA...gigih wei kitaorg gelak ish3 bak kata cik rozaiti kl kitorg ddk satu rumah mmg xkeluar2 agak nya gigih tengok tv hahahhahahah.....happy2 gak tp ak sangat risau pikirkan pasal internship ni..ak ngadu la kat abg pendi kl xdpt tempat practical ak kena extend then abg ak cakap kl kena extend xpe la cari keja dulu...tp masalah nyer ak xnak extend kowt xkan la psal benda ni ak kena extend cam bodoh jer... tp kl da terpaksa ak redha jer....iye la bapak ak bukan CEO company orang dalam pun xda so kena la terima hakikat....nampak nyer ak kena wat backup plan la kl cam ni....

p/s : saya sangat sayang cik carolyn jipa, cik doreen ong,cik jenny tay and cik rozaiti....



2 comments: